مصاحبه با روزنامه اقتصاد و نمایشگاه

شمیم آرا » شمیم آرا » مصاحبه با روزنامه اقتصاد و نمایشگاه

سید هاشم علویان نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شمیم آرا
برنامه های شرکت شمیم آرا برای صادرات فرا منطقه ای در سال 1402

سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، آرایشی ، بهداشتی و ماشین آلات وابسته به حضور شرکت های شاخص فعال در صنایع آرایشی ، بهداشتی و شوینده به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.شرکت شمیم آرا در ادوار گذشته نمایشگاه حضور پررنگی داشته است و غرفه آن همواره با استقبال چشمگیری از سوی بازدید کنندگان و فعالان این صنعت مواجه شده است .این نمایشگاه مصادف گردید با رونمایی از برندهای دیگر مانند ، پاریستایل ویکتورهوگو، کینگ ریچارد ، کوئین ، لوئیس آلاویا لاکچری و سیدونا کالکشن هاردباکس .

هاشم علویان با روزنامه اقتصاد نمایشگاه

این شرکت در این دوره از نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین نیز با رونمایی از 2 برند جدید به نام های SANCHEZ و PARISTYLE و محصولات جدید برند LOUIS ALAVIA درنمایشگاه امسال شرکت کرده است. این شرکت با حضور مدیران و کارشناسان با سابقه ، ارئه محصولات و خدمات با کیفیت به نامی مطرح در صنعت آرایش و بهداشتی ایران تبدیل شده است.نشریه اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه امسال ، با سید هاشم علویان نائب رئیس هیئت مدیره شرکت شمیم آرا درباره فعالیت ها و برنامه های این شرکت گفت و گویی انجام داده است.
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شمیم آرا با اشاره به دستاوردها و افتخارات این شرکت در عرصه تولید اظهار داشت :شرکت شمیم آرا در سال 1395 در ایران تاسیس شد . اعضای این شرکت سابقه تولید در کشور فرانسه را دارند. مجموعه ما با توجه به طراحی های منحصر به فرد جوایزی در این زمینه در کشورهای منطقه دریافت کرده است . شرکت ما در ارائه محصولات جدید به عنوان یک شرکت پیشگام شناخته می شود.
وی افزود : همچنین با توجه به افزایش سطح کیفی محصولات مدعی رقابت در سطح اول دنیا هستیم . حضور در بازارهای صادراتی از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت شمیم آرا پیگیری می شود و یکی از اهداف ما در سال جدید صادرات فرا منطقه ای است .
وی ادامه داد : کیفیت بالا ، قیمت مناسب محصولات و ارائه خدمات لازم به مشتریان موجبات رضایتمندی آنان را فراهم کرده است . ما در مجموعه شمیم آرا تمام تلاش خود را کرده ایم که از دردسرهای کارهای اداری که در ایران زیاد به چشم می خورد دور باشیم تا در سریع ترین زمان ممکن کالاها از گمرک ترخیص شوند و به مشتریان عزیز ارائه دهیم.
سید هاشم علویان در پایان اعلام کرد : در سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و آرایش ، بهداشتی و ماشین آلات وابسته از 2 برند جدید به نام های SANCHEZ و PARISTYLE رونمایی می شود که تنوع محصولات بسیار بالایی دارند همچنین محصولات جدید برند LOUIS ALAVIA نیز امسال به نمایش گذاشته می شود.

مقاله ما را به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که نظر دهید

Facebook
Twitter
Telegram