شرکت شمیم آرا قشم

شمیم آرا » شمیم آرا » شرکت شمیم آرا قشم

شرکت شمیم آرا قشم پیشرو در تولید و توزیع ادکلن میباشد که در سال 1395 توسط مجموعه ای نزدیک به نیم قرن سابقه صنفی تاسیس گردید. شرکت شمیم آرا قشم با بکارگیری مدیران و کارشناسان با سابقه و تیم حرفه ای خود و با بهره گیری از دانش و تجارب کمپانی ها معتبر بین المللی در سال 1397 آغاز به تولید اولین محصول خود بنام سیدونا نمود که متنوع ترین برند عطر و ادکلن لقب گرفت و در سال 1399 در نمایشگاه ایران بیوتی رونمایی شد.
خط مشی شرکت شمیم آرا قشم در سال 1400 ورود به بازار عطرهای لوکس ایرانی بود و با تولید برند لویس آلاویا سبک جدیدی در تولید عطر ایرانی بوجود آورد و در نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی 1401 رونمایی کرد و باعث تحسین مشتریان و مراجعه کنندگان شد .

عطر سیدونا - sidona parfum
عطر سیدونا – sidona parfum

اهداف ما
معرفی بازار ایران و ظرفیت های موجود به شرکت های بین المللی ، گسترش تجارت و صادرات به کشور های همسایه ، بهره گیری از تیم حرفه ای و با تجربه جهت عملکرد بهتر و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان ، به کارگیری استانداردهای به روز و سطح بالا در حوزه های تولید ، توزیع و فروش محصولات و همچنین تلاش جهت رسیدن به جایگاه شماره ۱ و قدرتمندترین شرکت تولید و توزیع و صادرکننده محصولات آرایشی و بهداشتی طی ۲ سال آینده.

نمایشگاه شمیم آری قشم31
نمایشگاه شمیم آری قشم31

امکان اخد نمایندگی
برای اخذ نمایندی فقط کافیست رزومه کاری خودرا برای ما ایمیل فرمایید تا پس از بررسی ها اولیه با شما تماس گرفته شود.

مقاله ما را به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که نظر دهید

Facebook
Twitter
Telegram